Sommar!

Åh det är så härligt ute! Så himla skönt att kunna vara ute hur man vill i en egen trädgård när det är så här fint. Idag har vi premiärklippt gräset, rensat jordgubbslanden och vattnat stora trädgårdslandet. Jag har lyckats med att nästan bränna mig på axlarna, men jag klarade mig precis. Har dessutom tvättat idag och jag fick en överraskning när jag öppnade tvättmaskinen. överst på all tvätt låg min fin Ipod som inte var nöjd med sina varv i tvättmaskinen :( mindre kul kan jag säga. Jag tyckte så himla mycket om den, men det är väl bara att slänga ut några hundra kronor på att köpa en ny..

Annars så är det bara en kalendermånad och tre dagar kvar till examen, Helt galet! Sen är det bara att hoppas på att få jobb också, ska på intervju den 26 så då får ni hålla tummarna allihopa!

Nu ska jag hoppa in i duschen så vi kan åka iväg och handla lite kvällsmat.
ha det så himla bra allihop!

Ses&hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0