Sjuuuk

Denna vecka som har gått har jag mestadels tillbringat i sängen eller soffan. I tisdags började jag få ont i halsen, och på kvällen trodde jag att jag skulle vara mycket sämre på onsdagen, När jag vaknade på onsdagen kändes det nte värre och då tänkte jag, Oj vad bra, då blir det inte värre än så här. Men jag vaknade på torsdagen med feber, ont i halsen och hosta som ledde till sönderslitna luftrör. Så den planerade tacokvällen fick ställas in. denna dag låg jag i soffan och tupplurade och tittade på tv. (Hade varit mycket skönare om vår nya soffa hade hunnit komma tills dess, nu väntar vi fortfarande på den)
Fredagen vaknade jag på samma sätt som torsdagen och orkade inte åka till skolan den dagen heller, åh vad jag saknar våra bakterier ;)
Men i lördags vaknade jag utan ont i halsen, utan feber, men var istället grymt snorig och nysig. Och hes efter all hosta. Då var det dags för 50årsfest för min fina faster så det var skönt att känna sig piggare så att jag kunde gå!
Idag är det bättre med allt även om jag fortfarande är snorig. Så imorgon blir det labb! :)
Det ag ser framemot denna vecka är att våran soffa ska komma, så det får v alla hålla tummarna för. Sen fyller Bästa Sara 25 år på fredag som firas med lite käk på rätta dagen och sedan med ett redigt partaj på lördag, så vi vill inte ha några bakslag med förkylningen!!
Sen ska vi ju så klart labba vidare med vårt exjobb, tjohoo!
Ses & Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0