BusFreja

Jag har ett pasom ett par luddiga tjocka strumpor, lite som ett par raggsockor fast i finare och luddigare/hårigare garn. Mysstrumpor som jag kallar det. Skrållan, vår busigaste katt hon busar med ALLT, klar favorit är diskproppen, som vi aldrig vet var hon har lagt den. Freja har alltid varit lugnare och inte varit så busig alls. Ända tills hon mötte mina mysstrumpor. Hon blir helt salig när man tar fram dem. Ena sekunden ligger hon och slickar på dem och man funderar på om hon tror att det är en liten kissebebis och i nästa sekund springer hon runt med dem i munnen som någon form av jakttrofé och kurrar. Så himla söt. Problemet är bara att mina strumpor inte gillar denna behandling speciellt mycket, men man kan inte låte bli att ge henne dem iblan, bara för att de är det enda som hon verkligen leker med. Fina Freja och fina Skrållan, helt underbara är de <3
Annars så var kryssningen rolig och nu väntar äntligen labbdelen av exjobbet. Ska bli så himla kul att få komma igång och få fram lite resultat, så nu är det tuffa veckor framöver. Därför passar jag på att besöka Maria och Vilma i morgon eftersom det är min sista lediga dag. Det känns som att vi kommer att ha så mycket att göra att det bara kommer svischa till och så är det juni och jag är klar civilingenjör. Galet!
Ses & hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0