Tatataaaa!

Jajjamän! Nu har vi premiärduschat i vårt hus! Underbart kan jag säga! Riktigt, riktig skönt! Nu väntar vi bara på badrumsmöblerna så kommer det upp bilder här sedan. Längtar. Dessutom är köksfläkten på G också. Den kommer i slutet av denna vecka eller i början på nästa! Äntligen börjar småsakerna som ger en helhet falla på plats och det börjar mer och mer kännas som ett riktigt hem. Så underbart!

På tisdag ska jag och Ellinor ner till göteborg för att ha en liten kick off till exjobbet. Vi ska träffa de anställda på företaget för att lära känna dem lite bättre och visa vår projektplan. Det ska bli riktigt skoj att äntligen få ta tag i detta och köra sista rycket fram till examen i juni. Kan inte riktigt fatta att jag är klar sen. Men det kommer väl vartefter hoppas jag :)

Ses & Hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med färdig dusch! :)

2011-01-20 @ 18:01:34
URL: http://imica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0