Nöjd!

Idag har jag varit på gymmet igen efter jullovet. Det var riktigt roligt! Jag hann nästan lära mig hur pulsklockan fungerar. Dessutom var vi riktigt effektiva och klarade snabbt av dagens muskler. Jisses vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon! Fast det är ju egentligen en ganska skön känsla på ett sätt. Man vet att man har varit duktig och jobbat hårt.

Var en sväng på h&m på tuna park också. Passade på att bränna lite presentkort. Hittade riktiga fynd! Två jättesöta toppar för 99kr styck, ett par träningsbyxor för 99 kr och en jättefin kjol för 75 kr. Riktiga kap allihop!

Har varit duktig tillsammans med Ellinor också och pluggat lite exjobb på kvällskvisten och vi börjar känna att vi fattar vad det handlar om. Det gör en lite lugnare och ännu mer pepp inför att äntligen få köra igång, vi är taggade till tusen!

Ses & hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Är så avis, vill åsså ha motivationen att kliva in på ett gym :-) Å så vill jag göra ex-jobb å fynda på rea hihi :-) Fast det sistnämnda gjorde jag ju, wiie :-) Ses snart! Krams

2011-01-22 @ 06:50:27
URL: http://lindacarnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0