Det händer mycket nu

Har fullt upp med att få igång exjobbet och jag och Ellinor har fått ta rollen som medlare mellan företaget och vår skola, och det är inte bara en sak som ska redas ut kan jag lova er.

Men i helgen har jag hunnit med mycket roliga saker som gör att man får rensa tankarna lite. I fredags var Robins föräldrar här på middag. Vi åt pasta med svamp och baconsås och spelade skip-bo och alfapet. Det var en himla mysig kväll. I lördags var det dags för min familj att få komma. Denna gång serverades fläskfile med potatisgratäng. Därefter blev de fångarna på fortet och guitar hero! I söndags var det dags för tjejernas del och vi var hemma hoss mig och Robin och gjorde egen sushi. Vi var nästan proffs direkt. Det enda som inte var riktigt lyckat var att riset liksom kokade ihop sig lite för mycket och blev grötigt. Annars var det hur gott som helst.

Dessutom har vi fått upp både duschdörr och köksfläkt i helgen, så nu väntar vi bara på badrumsmöblerna och sen LOVAR jag att det kommer ut bilder här!

Det var ungefär det som hänt den senaste tiden.
Ses & Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0