Moster

Ja! Fast näe. Men jag känner mig som en. Mitt kusinbarn "Loppan" har kommit och visade sig vara en fin liten sötis-Vilma. Hon ser så himla go ut och jag ser fram emot att träffa henne på riktigt när den nya familjen har hunnit lära känna varandra ordentlig (ingen press Maria). Jag har ju faktiskt sett Vilma i verkligeheten en gång förut, men då var hon bara 4,5 cm ;). Det blir på ett helt annat sätt när man varit med "från början" och sett Vilma växa i magen (jämfört med mina andra kusinbarn). Häftigt! Längtar tills det blir läge för oss att bilda familj, men det får man ta efter studier och jobb.

ha en fortsatt bra alla hjärtans dag!

Ses & Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0