Lördag

I dag har det varit storröjning här hemma. Vi har tagit tag i sovrummet och imorgon är det dags för datarummet. Vi har haft lite rester av renoveringen stående, tex lite färgburkar och lite saker som bara har blivit inställda, men nu har vi rensat ordentligt och fått fint.

Om en stund ska vi in till stan för att beställa en soffa. Tror att den kommer att bli jättebra hemma hos oss. Vi ville egentligen ha en skinnsoffa, men de är så himla dyra, så det får vi ta nästa gång det är dags. Sen ska vi ut till fam Bjurmell i Ärla och äta lite gott och mysa lite med fina bebis-Vilma. Hon är den finaste bebis jag vet. Och det skulle jag sagt även om jag ine vore partisk ;)

Efter det blir det bio, vi ska se Sanctum. jag tror faktiskt att den kan vara riktigt bra. Dessutom blir det första gången vi ser på 3D-bio! Spännande!

Vi ses & hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0