Sista dagen

Idag var sista gången på länge som jag behövde gå upp klockan 5, gissa om det känns skönt?! Efter två veckor med 17 timmar hemmifrån varje dygn så börjar man bli lite trött på det. Så på måndag ska vi bara göra förberedelser inför nästa "långodling" då det är dags för långa dagar igen. Men nästa vecka är det påsk, så då blir det lite välförtjänt vila.
Jag tycker verkligen om påsken, Allt är så vårigt och sen så får man ju träffa familj och äta massa god mat. Mumma!
Sen så har det i veckan blivit bestämt att jag och Robin ska åka till Paris med hans föräldrar. Åh vad jag längtar! Ska inte lämna kameran på hotellet en enda dag, här ska fotas! Stackars Robin och hans föräldrar som varit där förut, jag kommer vilja se ALLT!! På lördagen ska vi fira Patriks födelsedag genom att gå på Moulin Rouge, så häftigt!
Jag vill åka nu!!
Idag är det fint väder så det blir nog lunch på den soliga terassen som jag och Ellinor har hittat vid vårt labb, den invigdes i måndags med lite glass och solande. Underbart skönt!
Ha det så bra!
Ses & Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0